Button für Menü
REMONDIS Nederland BV

Management Assistent, Lichtenvoorde

Als Management Assistent bij REMONDIS Nederland zorg je ervoor dat onze directieleden datgene kunnen doen waar ze goed in zijn, het runnen van de onderneming. Vergezel jij ons, op onze reis om te werken aan een duurzame toekomst? REMONDIS, Working for the Future. 

De functie
Binnen deze rol ben je dagelijks verantwoordelijk voor het informeren en adviseren van onze Duitse directie op het hoofdkantoor in Lichtenvoorde. Hierbij verzamel, vertaal en verwerk je relevante informatie die bijdraagt aan de besluitvorming op strategisch niveau. Je bent de schakel tussen de directie, interne afdelingen en andere stakeholders en draagt daarbij zorg voor een effectieve en efficiënte informatie stroom. Je weet met de juiste sensitiviteit beslissingen te interpreteren en te communiceren naar alle niveaus binnen de organisatie. Daarnaast ondersteun je bij organisatorische wijzigingen, juridische vraagstukken en Mergers & Acquisitions trajecten. Verder ben je verantwoordelijk voor het organiseren van events, bedrijfsbezoeken en management meetings. Kortom, je bent bij alles betrokken wat van belang is binnen een modern internationaal bedrijf. Overige taken zijn het:

  • voorbereiden van (management) bijeenkomsten, bijhouden van actielijsten, prioriteren van werkzaamheden en het bewaken van de opvolging hiervan;
  • vertalen, opstellen en redigeren van (vertrouwelijke) correspondentie, aankondigingen, nieuwsbrieven, speeches en documenten;
  • uitoefenen van de ‘gatekeepersrol’ aan de ene kant en de signalementfunctie aan de andere kant;
  • aansturen van derde partijen bij events, vormgeven van presentaties en het ontvangen van gasten.
  • bijhouden van dynamische planningen, agenda’s en internationale reisarrangementen, veelal op korte termijn;

Jouw profiel
Als ambassadeur van REMONDIS heb je een sterke drive en een positieve instelling om resultaten te behalen. Je toont vastberadenheid bij onverwachte obstakels en weet prioriteiten te stellen onder tijdsdruk. Een sterke persoonlijkheid met een gezonde dosis zelfvertrouwen helpt jou om je eigen agenda beheersbaar te houden. Het werken onder een bepaalde tijdsdruk ervaar jij niet als vervelend en je hebt geen moeite om je aan te passen aan een veranderende omgeving. Wij zoeken een persoon met een duidelijke visie op de rol van Management Assistent en de positie hiervan in de organisatie. Daarbij zijn de volgende punten op jou van toepassing:

  • afgeronde HBO opleiding - Directiesecretaresse, Managementassistent, PA of aanverwante richtingen;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse en Duitse taal, zowel in woord als geschrift; goede beheersing van de Engels taal is een pré.
  • minimaal vijf jaar werkervaring als management assistent/ directie secretaresse in een commerciële internationale werkomgeving;
  • ervaring met het geven van ondersteuning bij complexe strategische management vraagstukken;
  • in staat om zakelijke aangelegenheden met absolute discretie en vertrouwelijkheid af te handelen;
  • aanpassingsvermogen aan verschillende communicatie- en managementstijlen;
  • proactief, enthousiast, initiatiefrijk en je voelt je op jouw gemak in een turbulente omgeving;
  • weloverwogen kunnen handelen, standvastig en met aandacht voor detail, maar ook snel handelen, zelfredzaam, en schakelen tussen werkzaamheden zijn eigenschappen die je bezit;
  • fulltime beschikbaar en flexibel in je eigen agenda voor ad-hoc situaties.

Wij bieden 
Een baan bij een succesvol internationaal bedrijf dat sinds 1934 is uitgegroeid tot één van ‘s werelds grootste dienstverleners op het gebied van recycling, afvalinzameling en afvalwaterbehandeling. Samen met een ervaren collega ben je verantwoordelijk voor de management assistentie van de directie. Wat je verder kunt verwachten is een marktconform salaris, secundaire arbeidsvoorwaarden conform de CAO beroepsgoederenvervoer, een prettige werksfeer in een dynamische werkomgeving en diverse mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen binnen een snel groeiend bedrijf. 

Bedrijfsomschrijving
REMONDIS is actief in meer dan 34 landen in Azië, Afrika, Australië en Europa. Wereldwijd rekenen meer dan 30 miljoen burgers op de dienstverlening van de REMONDIS Groep. De waarden in het familiebedrijf vormen al tientallen jaren een solide fundament voor innovatie en groei. Bij REMONDIS Nederland kunnen zakelijke en particuliere klanten terecht voor vrijwel alle denkbare diensten en oplossingen op het gebied van afvalinzameling, recycling en rioolservice. Vanuit 25 vestigingen in Nederland werken momenteel ruim 1.000 medewerkers. 

Interesse
Meer informatie kun je verkrijgen bij Joris Kolkman (Corporate Recruiter) op
telefoonnummer 06 12 24 36 63. Bij interesse verzoeken wij je motivatiebrief en CV te sturen 
naar solliciteer@remondis.nl

REMONDIS Nederland
ColofonPrivacy en Cookies


    Carrière

    Bij REMONDIS hebben wij regelmatig vacatures voor uiteenlopende functies
    meer


    Vestigingen

    Met 20 vestigingen altijd één in uw directe omgeving
    meer


    Inloggen

    Diverse mogelijkheden om in te loggen in onze systemen 
    meer

© 2018 REMONDIS SE & Co. KG